Salutare schimbare

Salutare,

Am inceput sa scriu pe aici vrute si nevrute fara nici un gând. Credeam ca ma voi plictisi in scurt timp dar nu a fost asa si acum ma descurc cam greu cu dublura asta asa ca m-am hotărât sa-mi mut „taraba cu gânduri” mai aproape de casa. Sa le vad adunate toate intr-un loc si asa sunt o dezordonata, macar sa nu ma întind prin atâtea târguri. Oi vedea eu si cu varianta asta cat ma tine dar ce sa-mi fac daca n-am dat de-un cap :))

Daca aveti chef sa ma urmați aici sunt: https://7dupa6.wordpress.com

Va mai dau de știre din cand in cand ca-mi sunteți dragi 🙂

Lasă un răspuns

